Princeza Jadrana
Klaster mediteranskih kultura

Povezivanjem proizvođača, usavršavanjem proizvodnje te stvaranjem novih proizvoda doprinosimo istraživanju i boljem korištenju mediteranskih kultura.

Područja djelovanja

Klasterom mediteranskih kultura stvorili bi se uvjeti povezivanja proizvođaća, usavršavanja proizvodnje, racionalizacije troškova, stvaranja novih proizvoda, certificiranja proizvoda i zajedničkog nastupa na tržištima.
više...

Informacije

"Geografski vezana koncentracija tvrtki koje su slične, povezane ili se međusobno nadopunjavaju, sa aktivnim kanalima poslovnih transakcija, komunikacije i dijaloga, ...."

više...

Članice klastera

Članovi su mala i srednja trgovačka društva, obrti, zadruge čija je djelatnost vezana za mediteranske kulture – masline, vino, ribu, sol, sir, pršut, smokve, višnje, bademe, rogače, mandarine, ljekovito bilje, povrće, tradicionalne proizvode, ...
više...

Događaji & Vijesti

07-04-2011
Pokrenut postupak osnivanja Klastera Mediteranskih Kultura

 

Dobrodošli

Projekt "Princeza Jadrana - Klaster mediteranskih kuktura" ima cilj spojiti dobavljače, proizvođače, klijente i primjenjene tehnologije u kohezivnu cjelinu.

Aktivnom suradnjom s privatnim i javnim sektorom, istraživačkim institucijama, dobavljačima, proizvođačima i klijentima, u svrhu osiguravanja pravilnog toka komunikacija i stručnih znanja između članica klastera s ciljem pristupa tržištu, razvoju novih proizvoda te postizanja kompetitivnosti.

Ovaj projekt pomaže gospodarskim grupacijama maksimizirati proizvodne i prodajne potencijale definirajući njihove aktivnosti u svrhu bolje organizacije i međusobne povezanosti članica Klastera.

 

Izdvajamo

Klaster će svojim članovima omogučiti stvaranje burze proizvoda koja će biti postavljena na internetski portal, koja će biti pripremljena za prodaju, elektroničku naplatu i distribuciju. Visokovrijedni proizvodi članova Klastera biti će prisutni u specijaliziranim trgovinama i prodajnim izložbama.

Proizvodi članova imaju certifikat kvalitete, imaju žig, atraktivnu i prepoznatljivu ambalažu, zajedničku i pojedinačnu promociju. Klaster članovima ne oduzima identitet, već ga obogaćuje